Blog

Резолюція ОСО

Пленарного засідання за напрямом «Олімпійський спорт та олімпійська освіта у реалізації цілей сталого розвитку: інтеграція науки і практики»

(в рамках сателітного заходу 5 Міжнародної конференції «Сталий розвиток і спадщина у спорті: проблеми та перспективи»

 

         30 листопада 2021 року в Національному університеті фізичного виховання і спорту України (далі НУФВСУ) відповідно до програми Конференції відбулося пленарне засідання за напрямом: «Олімпійський спорт та олімпійська освіта у реалізації цілей сталого розвитку: інтеграція науки і практики». Роботу пленарного засідання модерували Радченко Лідія (Україна), Козлова Олена (Україна), Драгунов Леонід (Україна).

Конференція проводилась з метою обміну новітніми знаннями та досвідом між провідними фахівцями світу й країни у галузі олімпійського спорту та освіти.

         Відповідно до програми Конференції робота заходу відбувалася у формі пленарного засідання та дискусійної панелі.

На засіданні доповіді представили науковці:

  • Гуніна Лариса (Україна). Стратегія МОК з нутрітивно-метаболічного забезпечення процесу підготовки спортсменів у контексті сталого розвитку;
  • Козлова Олена (Україна). Змагальна діяльність найсильніших легкоатлетів світу за умов глобальної пандемії COVID-19;
  • Радченко Лідія (Україна). Культурно-освітня складова олімпійського руху в освітньому процесі студентської молоді;
  • Воронцов Андрій (Казахстан, Україна). Тактика та стратегія змагальної діяльності в греко-римській боротьбі з урахуванням функціональної асиметрії мозку;
  • Георгій Баніте (Республіка Молдова). Олімпійська спадщина: методологія вивчення та роль в процесі освіти;
  • Олешко Валентин (Україна). Показники змагальної діяльності елітної групи важкоатлетів на Іграх ХХХІІ Олімпіади в Токіо;
  • Гуслістова Ірина (Білорусь). Реалізація системи олімпійської освіти в Республіці Білорусь;
  • Задорожна Ольга, Бріскін Юрій (Україна). Тактика в умовах сталого розвитку олімпійських спортивних єдиноборств;
  • Передерій Віра (Україна). Історії видатних спортсменів. Віктор Чукарін – приклад, що надихає.

У дискусійній панелі із доповідями, присвяченими актуальним питанням підготовки спортсменів в олімпійському спорті виступили Салямію Ю. (Україна), Омелянчик-Зюкалова О. (Україна); Денисенко В. (Україна), Максимова Ю. (Україна), Максимов С. (Україна), Лісенчук Г. (Україна), Ван Лейбо (Китай); Смирновська С. (Україна), Смирновський С. (Україна), Бріскін Ю. (Україна), Слачанац К. (Хорватія); Совенко С. (Україна).

У доповідях Галана Я. (Україна); Дьоміної А. (Україна); Ношадхи С. (Україна); Лях-Породька О. (Україна) були розкриті питання розвитку системи олімпійської освіти, збереження культурної спадщини олімпійського руху, правового регулювання в олімпійському спорті.

Учасники секції під час дискусії прийшли висновку, що інтеграція науки і практики є важливою складовою розвитку олімпійського спорту та системи олімпійської освіти.

Визнаючи важливість олімпійського спорту та олімпійської освіти як невід’ємних складових сталого розвитку, учасники сесії запропонували:

  • активізувати науково-дослідну роботу що спрямована на пошук шляхів розвитку олімпійського руху та олімпійської освіти як важливих складових сталого розвитку суспільства;
  • здійснювати широку популяризацію результатів проведених наукових досліджень на науково-практичних семінарах, конференціях, круглих столах;
  • сприяти впровадженню результатів науково-дослідної роботи у практику роботи спортивних шкіл, закладів освіти, профільних громадських та державних установ.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *